De glimlach van... - Reisverslagen van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu De glimlach van... - Reisverslagen van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu

De glimlach van...

-UPA: Uganda Pioneers' Association: Dat is de organisatie;

-SWEETHOME day care and nursery: Is de naam van mijn project;

-Doel instelling: To prepare children to excel as young leaders of tomorrow;

-Persoonlijk doel: Give a smile to those who deserves it the most...
Not a single child can choose the country and place and conditions where he or she is born!
for much children it's just very bad luck!

En voor mezelf....ik ga helemaal proberen het Afrikaanse leven in te gaan, lijkt me heerlijk. En een wereldervaring die ik heerlijk alleen ervaren ga. 'Bijna' alle dingen doen waarschijnlijk, die ik vooraf had bedacht om niet te gaan doen. Ben niet zo plannerig en hou me niet zo snel aan regels en afspraken, ook die van mezelf niet; en Afrika en plannen gaat niet samen. Evenals Marjan, die alles altijd ruim op tijd geregeld heeft. In plaats van op het laatste moment ,-)


de glimlach van een kind
doet je beseffen dat je leeft
de glimlach van een kind
dat nog een leven voor zich heeft
dat leven is de moeite waard
met soms wel wat verdriet
maar met liefde, geluk, en plezier in t verschiet...

Tekst: André Hazes

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2015

HELE scherpe prijs voor vrijwilligerswerk Uganda

30 April 2015

het project staat niet stil

20 November 2014

Nu bijna een jaar later; waar staan, noodkreet

15 Augustus 2014

impressie van de bouw van de school

03 Juli 2014

Het instortingsgevaar is verdwenen, maar ......
Marjan

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30191

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 05 April 2014

De glimlach van...

Landen bezocht: