impressie van de bouw van de school - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu impressie van de bouw van de school - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu

impressie van de bouw van de school

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

15 Augustus 2014 | Nederland, Meppel

Hallo iedereen,

ik heb nu geen grote verhalen of nieuws. Ik ben druk met het coordineren van de werkzaamheden, projecten opzetten en het zoeken van sponsoren. Dit kost enorm veel tijd. Daarnaast probeer ik een officiële stichting te verkrijgen met een keurmerk maar hier zitten erg hoge kosten aan verbonden, daarnaast moet ik statuten e.d. opstellen. Een verslag inleveren van hoe het tot stand kwam, waar we nu staan, wat het doel is, welke werkzaamheden er nog moeten plaatsvinden, een bestuur opstellen en nog een heleboel meer. Maar hier moet ik me eerst uitgebreid in verdiepen, naast dat het interessant is, moet je je wel op de hoogte stellen van alle ins en outs. Want het zit ook qua wetgeving met haken en ogen in elkaar. Maar mocht dit nu te veel worden heb ik in ieder geval mijn kennis hierover vergroot. Maar alles op zijn tijd. Momenteel blijft de zoektocht naar sponsoren een prioriteit. Ik probeer een fotoserie bij dit verslag te plaatsen over het begin- en eindpunt to op heden.
Alle huidige sponsoren moest ik het dankwoord van de familie Kavuma uitspreken. Ze zijn met jullie hulp zover gekomen en alle financiële steun die mensen willen doen, heel graag want we zijn al ver, maar het is een zeer groot project en ik hoop het nog groter te maken, maar dat komt later wel. Zodat er ook een andere groep een dak boven hun hoofd krijgt, een dagbesteding heeft en met goede inzet en betrokkenheid, hier op den duur de vruchten van kunnen plukken. Maar dat is allemaal momemteel nog niet een prioriteit. First things first.