Heimwee al voor ik terugkwam. .. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu Heimwee al voor ik terugkwam. .. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu

Heimwee al voor ik terugkwam. ..

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

16 Mei 2014 | Nederland, Meppel

Hallo iedereen die geïnteresseerd was en is, op de vorderingen op "the pearl of SALA".


Ben 5 april geland en vanuit Schiphol direct naar Texel gegaan voor n paar daagjes, even wat laten bezinken, maar dat is in principe alleen om de scherpste randjes te verminderen en te wennen aan Nederland diepvries land. Het scheelde wel 40 graden!!!!!

Het begint nu de goede kant weer op te gaan. Ben een aantal weken goed ziek geweest. Maar geen tropische ziektes en toestanden. Maar nog geregeld koorts (geen malaria tot nog toe). De tijd dat ik weg was ging veel te snel. Vooral de laatste maand ging het slapen steeds slechter eigenlijk begon t riedeltje weer van voor af aan. Krijg t nog steeds niet onder controle, te malen blijft doorgaan, vaak zonder reden, of eigenlijk een relatief persoonlijke reden namelijk: de toekomst, wordt het weer normaal?
En daarnaast blijkt dat je soms een heel andere visie over "woorden" die uitgesproken zijn, maar helaas is dat vaak te laat, maar 'woorden zonder woorden' hebben weinig inhoud.
Daarnaast ging alles qua mediarommel tegelijkertijd stuk, dus vandaar mijn late verhaal.

Het project "DE GLIMLACH VAN...." STOPT NIET!!!!
NL93ABNA 0591557169 t.n.v. m versendaal Meppel

Momenteel verkoop ik heel aandoenlijke dvd's met 5 kerstliederen er op die in gezongen zijn door de kinderen van SWEET HOME DAY CARE AND NURSERY, dus wie wil helpen, koop een DVD voor €10,- want we zijn er nog lang niet, al hebben we veel bereikt, waar we namens de community en met name SWEET HOME en t personeel de directie David en Merianne Kavuma. Die zichzelf wegcijferen om kinderen een kans op een toekomst en een leven te geven. Zonder zulke mensen is de kindersterfte vele malen hoger.

Ik zou proberen straks nog wat teksten van onze Facebook site te plaatsen om ook nu ik hier moet zijn , wat ook leuk is hoor, maar ik heb het idee dat ik in verloop van tijd daar definitief heen ga. Ik heb dagelijks nog heimwee naar de hele cultuur, de mentaliteit, de inheemse bevolking, en de waardering voor al hele kleine dingen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd in je en leven elke dag met je mee. Heb bijna elke dag nog contact met Sweethome en een aantal vrienden. Ze hebben me gevraagd om vanuit Nederland Sweethome te coördineren en te vertellen over de ervaringen in het algemeen. Verder probeer ik projecten op te zetten, had ik al willen doen maar, lang leve de tablets en de virussen in een laptop.

Ook zou ik een vertellen over een geweldig initiatief van een Christelijke basisschool "De Koningin Beatrix school". In ieder geval alvast bedankt en zou later mijn verhaal vertellen over jullie initiatief.

Tot een volgende keer en heb een paar leuke filmpjes maar dat is nu 3 dagen geleden dat ik daarmee aan het prutsen ben, maar nog niet gelukt.


Een ding staat vast, volgend jaar weer terug!!!!!!

Bedankt voor de mooie reacties iedereen.
En vergeet niet: SHOW MUST GO ON,
AND WE WILL

Liefs Marjan

  • 16 Mei 2014 - 21:50

    Nouzka:

    You found you're calling lievie!!! Hvj xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 30205

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 05 April 2014

De glimlach van...

Landen bezocht: