HELE scherpe prijs voor vrijwilligerswerk Uganda - Reisverslag uit Nansana, Oeganda van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu HELE scherpe prijs voor vrijwilligerswerk Uganda - Reisverslag uit Nansana, Oeganda van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu

HELE scherpe prijs voor vrijwilligerswerk Uganda

Door: marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

10 Oktober 2015 | Oeganda, Nansana

NIEUWPROJECTNIEUWPROJECTNIEUWPROJECTNIEUWPROJECTNIEUWP
Vrijwilligerswerk in Uganda;
The pearl of Africa

Project “De glimlach van…” bouwt verder…

maar kan niet zonder uw/jouw steun. We zijn opzoek naar financiële steun rekeningnummer: NL93ABNA 0591557169 t.a.v. MRJE Versendaal
MAAR
ook zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die het leuk vinden om les te geven op school; daarnaast zijn we opzoek naar mensen die aan constructiewerk de voorkeur geven en willen helpen bij het bouwen van een nieuwe school waar afgelopen september alleen de fundering gerealiseerd kon worden.Weliswaar een groot project en we zijn gelukkig geprijsd dat r mensen zijn die in dit project geloven en ook voor ons een hoge prioriteit om geld binnen te halen. Het enige probleem is, dat de andere vrijwilligers ook zo geraakt en zich betrokken voelden maar waarschijnlijk veelal te jong dat je sponsoren heel moeilijk binnen haalt, met name omdat we ook nog omdat je niet geregistreerd zijn en eerst eens iets moeten overleggen, t moet wel haalbaar zijn voor iedereen. En/of zich te weinig in de nieuwe school verdiept en geïnteresseerd, al vonden ze het gebouw op zich zelf, top! En gaven ze hun woord maar vervolgens is het contact er nog wel, aar zeer minimaal helaas. Maar dat is ieder zijn keus. Ik blijf achter mijn genomen besluit en blijf me er voorlopig nog altijd inzetten voor dit project want het is haast een klein dorpje op zich bijna,echt mooi om te zien, hoe trots de mensen daar zijn.

Dus wil jij wat betekenen voor mensen die uw/jouw hulp goed kunnen gebruiken, laat deze kans dan niet aan u/jou voorbij gaan!!

Alvast bedank!
- Merianne en David Kavuma (contactpersonen Uganda) +256 782378430
- Marjan Versendaal (contactpersoon Nederland) deglimlachvan@yahoo.com/+31633032393

Dit kleine meisje leeft eenzaam en alleen op straat, als we samen met elkaar optaan kan dit meisje straks ook een toekomst tegemoet gaan. Help jij/ helpt u mee om dit meisje een toekomst te bieden? STA SAMEN OP MET PROJECT “De glimlach van…”

Ben jij 16 jaar of ouder? En heb je altijd al eens de kans willen krijgen om naar een hele andere wereld te gaan, pak dan nu deze zeer unieke kans om kennis te maken met de Ugandese cultuur, waarden en normen dit is een uitzonderlijke kans!

We kunnen je/u deze kans bieden, voor deze lage prijzen, omdat er geen kosten zin voor overkoepelende organisaties, we hebben geen huurkosten van een pand die bekostigd moet worden of personeel.
Wij zijn een project dat geheel afhankelijk is van vrijwilligers en financiële donaties, wij hebben gekozen om NON-PROFIT te zijn en te blijven om zoveel mogelijk mensen deze kans te bieden.
Daarnaast worden alle inkomsten 100% gebruikt daar voor waar het voor bedoeld is. Wij zetten alles op alles op de veiligheid van de kinderen te garanderen en zoveel mogelijk kinderen een kans op een eerlijke toekomst te bieden door te investeren in de toekomst.
WANT DE KINDEREN VAN VANDAAG, ZIJN DE GEBOREN LEIDERS/LEIDSTERS VAN DE TOEKOMST.

Ik heb zelf een training genoten en kan u/jou alle informatie verstrekken die belangrijk is om vooraf te weten, omtrent gezondheid, vaccinaties, veiligheid, visum, verzekeringen speciaal voor deze reizen, waarden en normen en het leven in een totaal andere wereld.

De prijzen die “De glimlach van…” in overleg met Sweet Home zijn exclusief:
* vliegreis, vaccinatiekosten (deze kunnen vaak voor 100% gedeclareerd worden!), visum $100, reizen en excursies en transport terug naar het vliegveld is altijd in mogelijk in overleg.

INBEGREPEN BIJ DE PRIJS
- Accommodatie (zie bijgevoegde foto’s)
- Ontbijt en diner thuis en de lunch wordt geserveerd in het project
- Transfer van Entebbe luchthaven naar het gastenverblijf te Nansana
- Dagelijkse transport kosten van en naar het project.

We hanteren de volgende prijzen voor vrijwilligers voor Sweet Home Nansana en Sala als volgt:
-3 weeks: € 250
-1 month: € 300
-3 months: € 500

Het is mogelijk door uzelf/jou zelf of met een groep te komen. In het huis is altijd een guesthouse “mum” aanwezig en zorgt ervoor om uw/jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het huis is een grote villa waar er is ook ruimte voor privacy als je wat tijd voor jezelf nodig hebt.
In het huis is een badkamer met toilet en douche aanwezig. Het gastenverblijf is omringd door muren en kan afgesloten worden met ijzeren deuren zodat er geen ongenodigde gasten zich daar op kunnen houden. Hierdoor kan de veiligheid gewaarborgd worden.
In de ochtend na het ontbijt de familie zorgen voor het transport van u/jou aan het project en in de middag na werkdag wordt uw/jouw vervoer terug naar het huis geregeld waar het diner geserveerd wordt.
Er is ook ruimte voor het nemen van een vrije dag(en); maar u/jij kunt ons altijd informeren over waar je naartoe wilt en hoe omdat we uw/jouw veiligheid erg belangrijk vinden. Heeft deze beknopte informatie jouw/uw interesse gewekt, neem dan vooral contact op voor verdere informatie.

Vriendelijke groet,
Marjan Versendaal (contactpersoon Nederland)