also in de planning Ssese Island - Reisverslag uit Uganda, Tanzania van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu also in de planning Ssese Island - Reisverslag uit Uganda, Tanzania van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu

also in de planning Ssese Island

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

15 Januari 2014 | Tanzania, Uganda

Een 4 daagse relaxweekend met mijn persoonlijke gids Abass
Gepland op 14-15-16-17 februari 2014

De Ssese Islands zijn een eilandgroep in Lake Victoria bestaande uit 84 eilandjes. Sommige eilandjes zijn groot en dicht bewoond, andere zijn klein en verlaten. Het grootste eiland is Buggala waar ook de grootste stad van de eilanden ligt, Kalangala. De eilanden zijn bebost en heuvelachtig maar hebben ook een tropische uitstraling door de standen en palmbomen. De bewoners van de eilanden zijn uiterst vriendelijk, zij behoren tot de Bassese-stam en spreken Bantu. De eilanden bieden de reiziger vooral rust in een ontspannen omgeving.

Kortom witte stranden, palmbomen, oerwoud met vele soorten vogels en apen.En hele grote vissen in helder water.
En met als afsluiting een boda boda tour over het hele eiland.

• 15 Januari 2014 - 13:02

Geke:

Mooie vooruitzichten, moooooooiiiii !

• 15 Januari 2014 - 17:07

Sylvia De Groen:

Hoi Marjan, dus je hebt hem ontmoet? Goede gids, aardige man en leuke reizen. Als ik jouw verhalen lees dan mis ik het alweer. Geniet ervan, fijn te horen dat je je zo vermaakt en groetjes aan iedereen Sylvia.

• 15 Januari 2014 - 18:35

Tia En Wim Versendaal:

Hallo Marjan,

Kan ik niet mee langs die eilanden. Lijkt mij prachtig

Geniet meisje, want zo tussendoor moet je een kinderdagverblijf opzetten en de theorie en praktijk doorgeven aan je tijdelijke collega's. Groeten van je ma en pa

• 16 Januari 2014 - 12:49

Ritha:

Hoi Lieverd,

Alweer een fantastich vooruitzicht!!!
    Volop genieten hoor!
    Doei,
    Ritha

• 17 Januari 2014 - 11:22

Wim Versendaal:

Hallo Marjan,

Hoe wil je dat we je bereiken. Via de reisverslagen, je Hotmail adres, je gmail adres. Je 06 gsm nummer, je 00256-nummer. Als we je een SMS sturen en het is noga prijzig om terug te sturen, niet doen.

Je hebt het zeker druk met het opzetten van het kinderdagverblijf.

Groeten van je ma en pa