T dak zit dr op!!!! - Reisverslag uit Wakiso, Oeganda van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu T dak zit dr op!!!! - Reisverslag uit Wakiso, Oeganda van Marjan Versendaal - WaarBenJij.nu

T dak zit dr op!!!!

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

27 Maart 2014 | Oeganda, Wakiso

Ben gisteren even bij de school in Sala wezen kijken want de iron sheets waren inmiddels bevestigd, en David stond dr op dat ik het moest zien!
Nou hier was ik het uiteraard helemaal mee eens, wat was al een week niet meer op de bouwplaats geweest.
Maar het was zo indrukwekkend en overweldigend om te zien. En dat ik dankzij de giften iets kon betekenen voor deze gemeenschap, met als hoofddoel uitaard de kiddies. Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk
We zijn er nog lang niet, dus wanneer ik weer terug kom naar Nederland blijf ik werken aan dit project, heb het al eerder benoemd in een ander verslag maar t is puur een kwestie van geld, aan de inzet van iedereen ligt het zeker niet, dat is een ding dat vast staat.
Ook kreeg ik positief nieuws van de Koningin Beatrixschool te Meppel dat ze gaan proberen een steentje bij te dragen door een actie op te zetten voor de kinderen in Uganda,Respect en bij voorbaat bedankt, en we kunnen het goed gebruiken das gewoon een feit. Er moeten nog ramen, deuren en een vloer gemaakt worden. Meubilair worden aangeschaft. Dus nog genoeg te doen. Ik heb beloofd dat ik vanuit Nederland de zaken waar zou nemen en het rekeningnummer blijft gewoon bestaan en hopelijk wordt deze goed gevuld.
Ik zou de laatste foto's erbij plaatsen. Weet niet hoe het overkomt op de foto's maar het is een groot project geworden. Maar het is erg belangrijk en ben blij dat meerdere mensen met mij op staan en helpen om deze kiddies een kans op een leven te geven.
Respect voor degene die dit mede mogelijk gemaakt hebben, bedankt!
NL93ABNA 0591557169 t.n.v. mrje versendaal

T dak dr op in Sala, t dak dr af in Nansana, tijd voor wat eigen fantasie, zonder verplichtingen en veel kleuren. Was vandaag in Kampala maar helaas geen schmink gevonden, maar toe maar ideeën zat, maar wat gaat de tijd nog snel,
echt waar, krijg je ooit de kans om dit leven te mogen leven, pak t direct aan, het is een wereld ervaring, met veel stof tot nadenken, kritische zelfreflectie, waar sta je, wat wil je, en wat en wanneer ga je beginnen......

  • 27 Maart 2014 - 19:59

    Ritha En Jenny :

    Hoi Kanjer
    Prachtig werk heb je daar verricht. Ziet er goed uit. Je kunt apetrots op jezelf zijn. Zijn wij ook op jou. Goed ook om de rekening open te houden, want je ziet nu ook weer dat de school in Meppel inziet wat ze kunnen betekenen voor die school daar. Wie weet...? Goed voorbeeld doet goed volgen.
    Proficiat met het resultaat tot nu toe. Dikke knuffel uit Steenwijk.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 30185

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 05 April 2014

De glimlach van...

Landen bezocht: